کد خبر : ۲۲۱۹۱۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ساعت ۰۳:۴۶

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول خبرداد:
اجرای طرح دهستان آباد توسط بسیج سازندگی در شهیون دزفول

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول از اجرای طرح دهستان آباد توسط بسیج سازندگی درراستای محرومیت زدایی دربخش شهیون این شهرستان خبرداد.

 اجرای طرح دهستان آباد توسط بسیج سازندگی در شهیون دزفول

سرهنگ عبدالامیر محتشمی راد درگفت و گو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهار کرد:  این طرح در راستای عمران و آبادی مناطق محروم شهرستان بویژه دو بخش سردشت و شهیون برنامه ریزی شده است.

وی افزود:در این طرح تلاش می شود تا مشکلات و کمبودهای مناطق روستایی بخش شهیون با کمک و همکاری دستگاه های ذیربط در یک اقدام جهادی برطرف شود.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول گفت: در راستای اجرای این طرح هر دستگاه باید در زمینه آبادانی این دهستان مطالعات و طرح های پیشنهادی خود را ارائه کند ضمن اینکه اجرای این طرح باعث توانمندسازی و ایجاد اشتغال در این مناطق محروم را به دنبال دارد.

سرهنگ محتشمی راد، کاهش روند مهاجرت روستاییان به شهر را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و بیان کرد:انتظار می رود با تعامل و همفکری سایر دستگاه ها این طرح به سرانجام رسیده و تداوم و استمرار آن باعث اجرایی شدن طرح دهستان آباد در سایر نقاط محروم شهرستان دزفول شود.

به گزارش دز ان ان، بخش شهیون دزفول با بیش از 200 روستا و پنج دهستان در شمال دزفول واقع شده و بیش از 15 هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب ها: سرهنگ عبدالامیر محتشمی راد فرمانده سپاه ناحیه دزفول